خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

ارومیه میزبان مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۴۶۵

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ارومیه به عنوان میزبان چهل و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی انتخاب شد.

سجاد بیرامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به میزبانی ارومیه  از ۹ مسابقه و رویداد ورزشی بین المللی در سال ۱۴۰۱ گفت: میزبانی دومین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان به عنوان مهمترین اتفاق ورزشی سال گذشته استان با همراهی‌های انجام گرفته به بهترین شکل برگزار و موجب رضایت تیم‌ها و مهمانان حاضر شد.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام گرفته با فدراسیون‌های مختلف برای اعطای میزبانی مسابقات ورزشی به آذربایجان غربی ادامه داد: میزبانی مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی با تلاش و پیگیری استاندار  و موافقت رئیس فدراسیون کشتی به شهر ارومیه واگذار شد.

بیرامی تاکید کرد: تاکنون حضور هشت کشور (گرجستان، ارمنستان، عراق، جمهوری آذربایجان، ترکیه، قرقیزستان) در این مسابقات قطعی شده لذا تلاش خواهیم کرد این رویداد مهم و معتبر به بهترین شکل میزبانی و خاطره‌ای خوب در یاد مهمانان و تیم‌ها ثبت شود.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی دهه اول خردادماه در ورزشگاه ۶ هزار نفری الغدیر شهر ارومیه  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز