خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

تسهیلات ارزان قیمت به تولیدکنندگان ماهیان خاویاری در استان پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۱۸۷

معاون هماهنگی استاندار لرستان گفت: تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد مزرعه‌های پرورش ماهیان خاویاری به متقاضیان در استان پرداخت می‌شود .

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی در بازدید از مجتمع پرورش ماهیان خاویاری کشت و صنعت فجر صفا خرم‌آباد با اشاره به تولید ماهیان سردآبی و خاویاری در لرستان اظهار کرد: استان روان‌آب‌های خیلی خوبی دارد و این امر می‌تواند در حوزه پرورش ماهیان مؤثر باشد.

وی ظرفیت تولید ماهی و آبزیان در لرستان را سالانه ۳۱ هزار تُن اعلام کرد و گفت: برنامه ما این است که این میزان در سال ۱۴۰۲، حداقل به ۳۵ هزار تُن در سال برسانیم.

ابراهیمی با اشاره به برنامه‌ریزی برای توسعه پرورش و تولید ماهیان خاویاری در لرستان افزود: از نظر کارشناسان استان می‌تواند به قطب تولید و پرورش ماهیان خاویاری در کشور تبدیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به پیگیری صورت گرفته برای سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیارد تومانی قرارگاه خاتم در این حوزه در استان، گفت: با این امر، زیرساخت‌های مورد نیاز پرورش ماهیان خاویاری را در ۱۰ مجتمع آماده خواهیم کرد.

وی افزود: به کسانی که در زمینه تولید ماهیان خاویاری تمایل به کار و تولید دارند تسهیلات ارزان قیمت و تا حد امکان زیرساخت‌های لازم داده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز