خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

همه به جامعه سالمندی در استان کمک کنند / هزینه‌بر بودن خدمات سلامت به معلولان و سالمندان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۸۴۰

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از تلاش‌های مسئولان و شاغلان در آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت، گفت: گیلان، سالمندترین استان کشور است و باید همه در ارائه خدمات سلامت‌محور به جامعه سالمندی پیشگام و پیش‌قدم شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه عقیل قلی‌پور، معاون درمان دانشگاه در آسایشگاه خیریه معلولین و سالمندان رشت حضور یافت و با مدیرعامل، کارکنان و مددجویان این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در نشستی با مدیرعامل و جمعی از اعضای هیئت‌مدیره و تیم اجرایی مرکز خیریه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت، اظهار کرد: گیلان، سالمندترین استان کشور است و باید همه در ارائه خدمات سلامت‌محور به جامعه سالمندی پیشگام و پیش‌قدم شوند.

آشوبی با اشاره به هزینه‌بر بودن خدمات سلامت به معلولان و سالمندان، افزود: همه مسئولان و دست‌اندرکاران باید خدمت به جامعه سالمندی و معلولان را در راستای فعالیت‌های اجتماعی و بخشی از وظیفه فراسازمانی خود بدانند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اقدامات زیربنایی و عمرانی در آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت، گفت: باید فعالیت‌های زیرساختی در مرکز خیریه آسایشگاه معلولین رشت توسعه یابد.

وی همچنین از آمادگی همه‌جانبه برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و توان‌بخشی به معلولان و سالمندان بستری در آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت خبر داد.

سید علی حسینی، مدیرعامل خیریه معلولین و سالمندان رشت نیز در این نشست با تقدیر از همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: ۴۷۰ مددجو در آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت نگهداری و مراقبت می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۲۷۴ نفر از مددجویان سالمند رشت، بی‌سرپرست هستند، افزود: مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌ها همکاری بسیار خوبی با این مرکز دارند، اما نگهداری، مراقبت و ارائه خدمت به این مددجویان نیازمند همکاری و همت همه‌جانبه است.

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با اعلام اینکه ۲۲ تن از مددجویان این مرکز غیربومی هستند، گفت: این مددجویان از استان‌های خوزستان، اردبیل و دیگر استان‌های کشور هستند.

حسینی با بیان اینکه ۵۳ میلیارد تومان، هزینه‌برآورد شده در سال جاری است، گفت: بخش عمده این هزینه مربوط به حقوق و دستمزد و هزینه‌های جاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز