خبرگزاری کار ایران

در همدان؛

۷۰ هزار مسافر نوروزی از غار علیصدر بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۳۴۸

فرماندار کبودراهنگ از بازدید ۷۰ هزار نفر مسافر نوروزی از غار علیصدر واقع در بخش گل تپه این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، مسلم غلامی ضمن قدردانی از زحمات دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز اظهار کرد: در ایام نوروز ۳۲ تصادف در محورهای مواصلاتی این شهرستان رخ داده که با توجه به افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی نسبت به مشابه سال قبل کاهشی است.

وی افزود: در ایام نوروز بیش از ۱۲۰ هزار گردشگر و مسافر به این شهرستان مراجعه و از جاذبه های گردشگری این شهرستان بازدید کردند که بیشترین بازدید به ترتیب از غارعلیصدر، باغ وحش علیصدر و تالاب شیرین سو انجام شده است.

غلامی در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه خدمات مناسبی به این گردشگران در ایام نوروز توسط دستگاه های خدمات رسان ارائه شده است، گفت: در ایستگاه های طرح سلامت در نقاط پرتصادف محورهای شهرستان در محور کبودراهنگ به سوباشی و علیصدر در مجتمع خدماتی رفاهی شهید بهشتی واقع در روستای کوهین و سه راهی سوباشی که با همکاری دستگاه های خدمات رسان، راهداری، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و میراث فرهنگی ایجاد شده بود، خدمات شبانه روزی قابل توجهی به مسافران در این ایستگاه ها ارائه شده که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه تا آغاز سفرهای تابستان تلاش می‌شود نقاط حادثه خیز در محورهای شهرستان رفع شود، خاطرنشان کرد: به زودی پلیس راه محور همدان- بیجار در بخش گل تپه احداث خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز