خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

ارائه آموزش های محیط زیستی به مسافران نوروزی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۱۵

رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان از ارائه برنامه‌های آموزشی زیست محیطی ویژه مسافرین نوروزی در مناطق گردشگری تفریحی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد ذوالفقاری مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سال نو و ورود گردشگران و مسافرین نوروزی به استان و همچنین در راستای مصوبات جلسه (ستاد روز انس با طبیعت)، طرح آموزش مبانی محیط زیست در بین گردشگران و مسافرین در استان لرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح آموزشی که توسط کارشناسان اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان برگزار شد، با حضور در بوستان‌ها، و مناطق گردشگری سطح شهرها و عرصه‌های طبیعی استان مطالبی درخصوص مدیریت و تفکیک پسماند، تنوع زیستی، شکار و صید و آشنایی با انواع آلودگی های محیط زیستی و راهکارهای حفاظت از محیط زیست به صورت حضوری و چهره به چهره برای گردشگران عنوان شد.

رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان افزود: علاوه بر توزیع محتواهای آموزشی نظیر بروشور،کتابچه‌های زیست محیطی، تراکت و... در بین گردشگران، پخش کلیپ وتیزرهای آموزشی از طریق رسانه‌های دیداری، شنیداری و فضای مجازی صورت گرفت.

ذوالفقاری مهر اظهار کرد: تاثیرات گردشگری بر محیط زیست در سال‌های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده و با افزایش و توسعه گردشگری پایدار و افزایش تعداد طرح‌های ابتکاری برای ایجاد سفرهای دوستدار طبیعت، گردشگران صنعت گردشگری روزبه‌روز بیش از قبل اهمیت مدیریت زیست محیطی را در صنعت گردشگری می‌شناسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز