خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری استان قزوین:

اسباب کشی در نوروز بدون هماهنگی با پلیس ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۰۲۵

رئیس پلیس پیشگیری استان قزوین از ممنوعیت جابجایی اثاثیه منزل در ایام نوروز خبر داد و گفت: جا به جایی اثاثیه منزل در ایام تعطیلات نوروز بدون دریافت مجوز از پلیس محل ممنوع است و افراد برای اسباب کشی تا پایان نوروز، باید از کلانتری محل مجوز لازم را دریافت کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین رشید تبار گفت: به منظور پیشگیری از سرقت وسایل و لوازم منازل توسط سارقان با هماهنگی به عمل آمده با کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی، هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی از 27 اسفند تا 15 فروردین ماه بدون دریافت مجوز از پلیس ممنوع است و فقط با تایید کلانتری و پاسگاه محل انجام خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان قزوین اضافه کرد: اسباب کشی پس از تکمیل فرم‌های مربوطه و تعیین مبداء، مقصد و تایید نهایی رئیس کلانتری محل امکان پذیر است.

وی به بنگاه داران معاملات ملکی که منازل مسکونی را اجاره یا رهن یا به فروش می‌رسانند، توصیه کرد: کسانی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند و قصد جابجایی اسباب و اثاثیه را دارند به آنان یادآوری کنند که حتما با کلانتری محل هماهنگی‌های لازم برای جابجایی اثاثیه منزل را انجام دهند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه ایام نوروز فرصت خوبی برای سارقان ایجاد می‌کند از مردم خواست در صورتی که قصد اسباب کشی دارند حتما با کلانتری محل هماهنگ شوند و با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل‌های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

 رئیس پلیس پیشگیری قزوین با تأکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی مردم در ایام نوروز از آن‌ها خواست: در این ایام با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز