خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان:

نمایشگاه یلدای ایرانی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۸۲۸

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه یلدای ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، احمد خورگامی گفت: در آستانه شب یلدا، نمایشگاه یلدای ایرانی از 28 آذر  تا 7 دی ماه در محل دایمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین هدف از برپایی این نمایشگاه را احیای سنت دیرینه ایرانی و زنده نگاه داشتن آداب و رسوم ایرانیان در آخرین شب پاییز سال برشمرد و افزود: 115 مشارکت کننده از استان‌های قزوین، زنجان، همدان، البرز، تهران، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان شمالی و اصفهان محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

وی ارائه کالاهای مرتبط با آیین شب یلدا و محصولات زمستانه و مورد نیاز شهروندان، ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز را از جمله دیگر اهداف برپایی این رویداد اقتصادی برشمرد.

این مسئول تاکید کرد: در این نمایشگاه انواع مواد غذایی، خشکبار، آجیل، میوه، شیرینی، انار و هندوانه، مرکبات و انواع سوغات و تنقلات شب یلدا توسط مشارکت کنندگان عرضه خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از ۱۵ تا ۲۱ از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز