خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان خبر داد؛

ثبت‌نام 307 نفر از مرکزی در جشنواره امتنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۷۲۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: 307 نفر از این استان برای شرکت در سی و چهارمین جشنواره امتنان (تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه) ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید امیدی با بیان اینکه از مجموع ثبت‌نام کنندگان در این جشنواره، 236 نفر مرد و 71 نفر زن هستند، افزود: 163 نفر در بخش صنعت، 65 نفر در بخش خدمات، 25 نفر در بخش کشاورزی و 54 نفر در واحد نمونه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع ثبت‌نام کنندگان سی و چهارمین جشنواره امتنان از استان مرکزی، 153 نفر از اراک، 49 نفر از ساوه، 29 نفر از دلیجان، 19 نفر از خمین، 12 نفر از کمیجان، 10 نفر از زرندیه، 9 نفر از محلات، 7 نفر از آشتیان، 7 نفر از فراهان، 7 نفر از شازند و 5 نفر از تفرش هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: طرح‌های ارائه شده به این جشنواره توسط کمیته داوران، متشکل از اساتید دانشگاه، کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، بسیج کارخانه‌ها، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان داوری می‌شوند.

امیدی تصریح کرد: کارگران خلاق و مبتکر و واحد نمونه برتر که در پایان داوری بالاترین امتیاز را کسب کنند، برای رقابت در سطح ملی در 3 بخش کارگر نمونه، گروه کار نمونه و واحد نمونه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی می‌شوند.

وی بیان داشت: استان مرکزی دارای 12 شهرستان است که بیش از 2800 واحد صنعتی و تولیدی بزرگ، متوسط و کوچک در نقاط مختلف شهرستان های این استان فعالیت می‌کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز