خبرگزاری کار ایران

بیست و ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهد آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۶۳۷

بیست و ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان عصر سه‌شنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به‌ کار کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: این نمایشگاه با حضور ۴۳ شرکت از استان خراسان رضوی و ۶۱ شرکت از استانهای تهران، اصفهان، یزد، مرکزی، آذربایجان شرقی و غربی، قزوین، خراسان شمالی و جنوبی گشایش یافته است.

علی جلوه افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه مصالح و تجهیزات ساختمانی، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی، کاشی و سرامیک، شیر آلات بهداشتی، آسانسور و پله برقی است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی آشنایی با جدید ترین دستاوردهای بخش ساختمان، تاسیسات، آسانسور، پله برقی و تجهیزات جانبی را از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهد عنوان کرد.

جلوه خاطر نشان کرد: بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان مشهد در ۱۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن های فردوسی، مفاخر،عطار و فضای باز این مجموعه بر پا شده است.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۰ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی دایر است که پیش بینی می شود حدود ۴ هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز