خبرگزاری کار ایران

فرماندار گرگان:

تجمع شب گذشته محدود اما پیچیده بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۶۴۷

فرماندارگرگان گفت: آرامش و امنیت شهروندان برای مسئولان مهم است و اجازه نمی‌دهیم هرازگاهی تعدادی از عوامل فریب‌خورده و ناآگاه آرامش و امنیت آنان را برهم بزنند.

به گزاش ایلنا ، عیسی پایین‌محلی درباره تجمع عده‌ای محدود در شب گذشته اظهارکرد: دشمنان خارجی و پیاده نظام آنان در داخل، از مرگ غم‌انگیز خانم‌ مهسا امینی که سبب تاثر افکار عمومی شده است به دنبال سوء استفاده، ایجاد آشوب و اغتشاش در جامعه بودند که اوضاع به نحو مطلوبی مدیریت شد.

فرماندار گرگان افزود: به نظر می‌رسد تجمع شب گذشته محدود اما سازمان یافته، پیچیده و تلفیقی از اغتشاشات و آشوب‌های سال‌های ۸۸ و ۹۸ بود که خوشبختانه با حضور بموقع نیروهای انتظامی و امنیتی این تجمع بدون اینکه به آشوب کشیده شود یا به مال و جان مردم تعرض شود، خاتمه یافت.

وی با اشاره به پروژه دشمن برای کشته‌سازی، از خانواده‌ها خواست مراقب فرزندان خود باشند و مانع حضور آنان در اینگونه تجمعات غیرقانونی شوند.

پایین‌محلی با بیان اینکه امنیت، آرامش و نظم در شهر گرگان برقرار است، هشداد داد هرکسی که بخواهد با حضور در تجمعات غیرقانونی آرامش و امنیت جامعه را خدشه‌دار کند، دستگاه‌‌های نظارتی، امنیتی و قضایی مطابق قانون با آنان برخورد خواهند کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز