خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان مرکزی:

راه‌آهن اراک به عنوان سرمایه‌گذار کمپ گردشگری بلاغ حک شازند تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۴۴۰

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان مرکزی گفت: شرکت راه آهن اراک به عنوان سرمایه‌گذار کمپ گردشگری بلاغ حک شهرستان شازند تعیین شد. در این طرح، شرکت راه آهن اراک ملزم به انجام زیرساختهای کمپ بلاغ حک از جمله احداث و آسفالت راه دسترسی به طول 200 متر و جداره سازی حاشیه ریل راه آهن شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی مرزبان افزود: جلسه واگذاری کمپ گردشگری بلاغ حک با حضور نمایندگانی از فرمانداری شازند، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، راه و شهرسازی، ثبت اسناد و املاک، راه‌آهن اراک، منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی تشکیل شد و شرکت راه‌آهن اراک به عنوان سرمایه‌گذار این طرح تعیین شده است.

وی با بیان اینکه در مدت زمان 2 هفته آینده و پس از ابلاغ صورت جلسه، فرآیند قانونی صدور مجوز واگذاری از طریق کمیسیون‌های قانونی و مرتبط انجام خواهد شد، ادامه داد: منطقه زیبای بلاغ حک در شهرستان شازند با وجود فضای سبز مناسب و سرچشمه زیبا و آب دائمی به عنوان تفرجگاه می‌تواند به یکی از بهترین اماکن تفریحی شهرستان شازند تبدیل شود.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان مرکزی اظهار داشت: چشمه بلاغ حک در 7 کیلومتری شمال غرب شازند در دامنه جنوبی رشته کوه راسوند در مسیر جاده شازند ـ پل دوآب در جوار روستای حک در کنار کوه بلاغ واقع و آب مورد نیاز روستاهای حک بالا، حک پایین و تحت محل را تأمین می‌کند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز