خبرگزاری کار ایران

وجود بزرگان استان در کنار تیم امید وحدت مایه دلگرمی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۸۳۴

مدیرعامل تیم فوتبال امید وحدت با اشاره به اینکه حمایت و پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان استان مایه دلگرمی تیم امید وحدت است، گفت: حضور مسوولان استان در حوزه های مختلف سیاسی، شهری و ورزشی در کنار تمرینات این تیم به بازیکنان و کادر فنی دلگرمی می دهد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حمیدرضا چوپان با اشاره به باز شدن پنجره نقل و انتقالات داخلی، اظهار داشت: وکلای میروسلاو و کوزین برای بدهی هایی که به این افراد داشتیم ما را بسیار اذیت کردند اما خوشبختانه با پرداختی هایی که داشتیم موفق شدیم پنجره نقل و انتقلاتی امید وحدت را باز کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم خلیج فارس بازیکنان بسیار خوبی دارد و اگر مقابل آنها بازی نمی کردیم از لیگ دسته یک حذف می شدیم، جوانان تیم امید وحدت در دیدار با تیم خلیج فارس به میدان رفتند که متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

مدیرعامل تیم فوتبال امید وحدت گفت: در حال حاضر همه پرداختی هایی که به بازیکنان داشتیم از جیب شخصی بوده و هیچ کس به ما کمک مالی نکرده است، تا اینجا هم که سردار نظری استاندار خراسان رضوی، حجت الاسلام گنابادی نژاد معاون استاندار، دکتر هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسوولان قبلی شهرخودرو از ما حمایت معنوی داشته اند و پیگیر رفع مشکلات این تیم بوده اند جای قدردانی دارد. 

چوپان با اشاره به اینکه امروز که میزبان تیم آرمان گهر در استادیوم ثامن هستیم امیدواریم با تلاش بازیکنان بتوانیم پیروز میدان بوده و دل مردم مشهد را شاد کنیم، یادآور شد: از مردم دعوت می کنیم با حضورشان در استادیوم ثامن به تیم امید وحدت انگیزه دهند.

وی افزود: اگر مسوولان از تیم فوتبال امید وحدت حمایت مالی کنند مطمئن باشید این تیم بواسطه انگیزه ای که کسب می کند بازهای خوبی انجام می دهد و به لیگ برتر باز می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز