خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

بانک قرض الحسنه مهر ایران درکنار دولت و مردم برای توسعه اجتماعی واقتصادی ایستاده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۴۷۵

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران برای کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از مبتلائات اقتصادی و توانمند سازی مردم تمام قد کنار دولت ومردم ایستاده است.

به گزارش ایلنای گلستان، عیسی امامی در دیدار با مدیران ارشد اداره کل اقتصاد ودارایی گلستان که به مناسبت هفته دولت انجام شد اظهار کرد: عملکرد دولت در توسعه و تقویت شاخص های مطلوب اقتصادی از جمله کاهش شتاب تورمی قیمتها و افزایش سرانه درآمد چشمگیر بوده است و دراین راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران برای کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از مبتلائات اقتصادی و توانمندسازی آحاد جامع نیز درکنار مردم ودولت ایستاده است.

وی ادامه داد: آمار وام های قرض الحسنه که توسط این بانک در یکسال اخیر و بالاخص در۵ ماهه ابتدای سال جاری که تعداد حدود ۳ میلیون فقره با رقم تقریبی ۹۰۰ هزار میلیارد در یکسال اخیر پرداخت شده است مبین اهداف بانک در کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشوراست.

امامی بیان کرد :دستور قابل انتظار ، کم نظیر و کارگشای وزیر اقتصاد به رئیس کل خزانه دارای کشور در خصوص بهره مندی بانک های قرض الحسنه از حساب حقوق و دستمزد دستگاه های اجرایی و شرکتهای دولتی قابل تقدیر است و خط فکری دولت را در حمایت از قرض الحسنه و ریل گذاری برای توسعه مناسبات اقتصادی در  تحقق بانکداری بدون ربا به خوبی به نمایش گذاشته است.

وی افزود : امیدداریم با حمایت کم سابقه و روز افزون که در دولت سیزدهم از اقتصاد مبتنی بر قرض الحسنه صورت می گیرد شاهد توسعه همه جانبه فرهنگ واقتصاد بدون ربا در کشور باشیم وبانک قرض الحسنه مهر ایران نیز تا اکنون به خوبی ماموریتهای اجتماعی خود در خدمت به مردم اجرا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز