خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ایده گستران ثمین پارس خبرداد؛

برپایی نمایشگاه تخصصی سه روزه در زمینه محصولات گوهر سنگ

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۵۸۹

مدیرعامل شرکت ایده گستران ثمین پارس از برپایی نمایشگاه تخصصی سه روزه از تاریخ 16 تا 18 شهریورماه در زمینه رونمایی از محصولات گوهر سنگ با مشارکت کارگروه گ‌های مرتبط خبرداد.

به گزارش ایلنا، سروش نجات با اشاره به این موضوع که در مرحله اول بر گوهرسنگ ها تمرکز داشته‌ایم، گفت: بازار مناسب، دسترسی به معادن، نیروی متخصص و دیگر پیش نیازهای لازم برای فعالیت در عرصه گوهرسنگ.ها را در اختیار داریم و بر اساس این قابلیت‌ها مجوزهای لازم از میراث فرهنگی برای راه‌اندازی یک کارگاه تولیدی اخذ می شود.

وی خاطرنشان کرد: استان فارس از قطب‌های اصلی صنایع دستی در کشور است و برای موفقیت در اشتغال‌زایی از اساتید دانشگاه و استادکاران با تجربه دعوت به همکاری کرده ایم.

برپایی نمایشگاه تخصصی سه روزه در زمینه محصولات گوهر سنگ

نجات  اظهار داشت: شرکت ایده گستران ثمین پارس با تمام زیرمجموعه‌هایی که از آن برخوردار است در نمایشگاه بین المللی شهرک گلستان که در زمینه سنگ‌های قیمتی برپا می‌شود، حضور پررنگی خواهد داشت وزمینه را فراهم می کنیم تا اساتید فرهنگی و صنایع دستی قابلیت های خود را به نمایش گذارند.

مدیرعامل شرکت ایده گستران ثمین پارس با بیان این که در سال های گذشته استان فارس حضور پررنگی در این نمایشگاه نداشته و دیگر استان ها به ارائه دستاوردها و محصولات خود در استان فارس می‌پرداختند، اظهار داشت: در خطه دیرینه فارس استادکاران متبحری فعالیت دارند و این در حالی است که از منابع لازم برای پرداخت سنگ‌های قیمتی برخوردار هستیم و با همگرایی این دو حوزه می توان زمینه شکوفایی اقتصادهنر را فراهم کرد.

وی گفت: اشتغال‌زایی به موازت حمایت از کسب‌وکارهای مبتنی بر مبانی فرهنگ و هنر در زمره رسالت‌های مهمی است که در این مجموعه برای فعالیت برگزیده‌ایم.

مدیرعامل شرکت ایده گستران ثمین پارس به این موضوع که شرکت ایده گستران ثمین پارس از چندین زیرمجموعه مختلف تشکیل شده اظهار داشت: راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار، اصلی‌ترین هدف در شرکت ایده گستران ثمین پارس بوده و این زیر مجموعه‌ها در راستای تسریع و اجرای تخصصی امور راه‌اندازی شده‌اند.

نجات در ادامه افزود: کافه کارآفرینی مسیرنجات یکی دیگر از زیر مجموعه‌های شرکت ایده گستران ثمین پارس است که در این مجموعه سودآوری اقتصادی برای موسسان در رده چندم اهمیت قرار گرفته و هدف اصلی کافه کارآفرینی مسیرنجات رونق مبانی فرهنگ و هنر و درآمدزایی برای اهالی صنایع دستی است. در همین زمینه کافه کارآفرینی مسیرنجات با برپایی جشنواره‌های متعددی برای فعالان حوزه صنایع دستی تلاش دارد تا یک‌هزار فرصت شغلی را تا پایان سال ایجاد کند.

این کارآفرین برتر با آسیب‌شناسی دلایلی که منجر به رویگردانی جامعه از گوهرسنگ‌های قدیمی شد، اظهارداشت: باید با نگاهی جامع به بازار امروزی نگریست. هدف از تولید گوهرسنگ‌ها باید تولید محصولاتی کاربردی تعریف شود؛ به نحوی که با سبک و سیاق زندگی امروزی تطابق‌پذیری داشته باشد و در زمینه‌های دکوری و زیورآلات با سلایق روز جامعه همخوانی داشته باشد.

او خاطرنشان کرد: با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور رشد سرانه اشتغال‌زایی و کارآفرینی در تعامل هستیم و از سایر دستگاه‌ها نیز انتظار می‌رود که در حوزه اشتغال‌زایی همکاری بیشتری مبذول دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز