خبرگزاری کار ایران

جذب ۱۵ و نیم میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش کاشمر

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۱۰۶

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر از جذب مبلغ ۱۵ و نیم میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان کاشمر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید تاج محمدی افزود: این مبلغ برای تکمیل پروژه‌های مدرسه فرازمند، تکمیل پروژه استخر دانش آموزی و تکمیل پروژه‌ مدرسه دوازده کلاسه مرحوم خانی جذب شده است، که از این مبالغ بخشی به شهرستان تخصیص داده شده است و درحال انجام کار است و بخشی دیگر در انتظار انتخاب پیمانکار برای شروع پروژه است.

تاج محمدی همچنین از پیگیری برای ساخت شش چمن مصنوعی در مدارس با اولویت مدارس روستایی، حاشیه شهر و محروم خبر داد.

وی به سفر مدیر کل نوسازی مدارس خراسان رضوی نیز اشاره کرد و ادامه داد: در سفر مدیر کل نوسازی مدارس خراسان رضوی به شهرستان یک عدد دستگاه سی ان سی به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات جدید برای هنرستان به شهرستان اختصاص پیدا کرد که بخش بزرگ آن از اداره کل نوسازی دریافت گردید و حواله دیگر تجهیزات نیز صادر شده است که به محض خرید جدید اداره کل نوسازی دریافت خواهد شد.

وی همچنین به تأسیس اندیشکده تعلیم و تربیت در مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان کاشمر اشاره کرد و افزود: خانه معلم فقط یک مرکز رفاهی نیست بلکه رسالت آموزشی نیز دارد لذا تصمیم گرفته شد تا اندیشکده تعلیم و تربیت شهرستان تأسیس شود تا صاحبان فکر و نظر را دور هم جمع کنیم تا بتوانیم در تصمیم‌گیری ها تخصصی تر و علمی تر عمل کنیم.

وی یکی از کارهای این اندیشکده را برگزاری کارگاه های توانمند سازی معلمان، مدیران و آموزگاران در همه سطوح دانست که به زودی نیز کار خود را در این زمینه شروع خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه ضمن تبریک هفته دولت به برنامه های و پروژهای قابل افتتاح و آماده کلنگ زنی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در این هفته اشاره کرد و گفت: افتتاح آموزشگاه ۹ کلاسه فرازمند، دبستان ۴کلاسه اشرف آل طاها اسحاق‌آباد، دبستان ۴ کلاسه بهاران بهاریه، طرح توسعه  یک کلاسه دبستان ارشاد گندم بر و کلنگ زنی سالن ورزشی هنرستان شهید مدرس(ره) از جمله برنامه و پروژهای آماده و قابل افتتاح است که به فضای آموزشی شهرستان اضافه شده و از ابتدای مهر آماده استقبال از دانش آموزان است.

وی ادامه داد: در حوزه نرم افزاری نیز، تلاش برای برقراری عدالت‌ تربیتی و حذف تبعیض از مدارس خاص، در دو حوزه توزیع نیروی انسانی و توزیع امکانات مدنظر خواهد بود که در یک برنامه ریزی چندساله به قوی شدن مدارس دولتی و محروم می انجامد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز