خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان؛

صعود چهار تیم از گیلان در یک فصل فوتبالی و بدون سقوط، یک رکورد بی‌نظیر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۲۷۶

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، فصل تاریخی فوتبال گیلان با صعود چهار تیم به لیگ‌های بالاتر را به مردم و هواداران فوتبالدوست استان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از رشت، جهانبخش آرمان بابت صعود مقتدرانه داماش گیلان به لیگ دسته دوم فوتبال کشور از دست اندرکاران این باشگاه و فوتبال استان تقدیر وت شکر کرد.

آرمان در پیامی با اشاره به حضور گسترده جامعه ورزش و جوانان گیلان در مراسم عزاداری سید و سالارشهیدان در گلزار شهدای رشت و تسلیت این ایام گفت: تیم‌ها و قهرمانان ورزشی گیلان نشان داده‌اند چه در ابعاد دینی و فرهنگی و چه در میدان ورزش و قهرمانی با توکل و توسل بر ائمه اطهار و تلاش، تمرین و پشتکار می‌توانند کارهای بزرگ و بی‌نظیری را به ثبت برسانند.

 آرمان صعود تیم فوتبال داماش گیلان که چهارمین تیم صعود کرده در یک فصل فوتبال درگیلان است را به هواداران پرشور، بازیکنان، کادرفنی، مدیرعامل و مالک باشگاه تبریک گفت و از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی آن‌ها قدردانی کرد.

وی گفت: صعود چهار تیم در یک فصل فوتبالی و بدون سقوط تیمی، یک رکورد بی‌نظیر در بین تیم‌های استانهای کشور محسوب می‌شود که با حمایت‌های مسئولین استان، مردم و هواداران و برنامه ریزی و تلاش مجموعه باشگاه‌ها، مدیریت فوتبال و ورزش شهرستانهای گیلان به دست آمده است و جای تقدیر وتشکر دارد.

تیم فوتبال داماش گیلان ساعتی پیش در دیدار برگشت فینال لیگ دسته سوم فوتبال کشور ۲بریک تیم بنیامین ورزشی تهران را برد و درمجموع ۴ بر یک پیروز شد و به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد.

بعداز صعود تیم ملوان به لیگ برتر، چوکا به لیگ دسته اول و پانیک تالش به لیگ دسته دوم، داماش چهارمین تیم گیلان در این فصل استثنایی است که به لیگ دسته دوم صعود کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز