خبرگزاری کار ایران

امشب به روی صحنه می رود؛

نمایشنامه خوانی « کمدی تنهایی» در پردیس شهرزاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۲۹۴

«کمدی تنهایی » به کارگردانی فائزه رضایی امشب - شنبه 25 تیرماه - در سالن 3 پردیس شهرزاد نمایشنامه خوانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این اجرا بازیگران مطرحی چون رسول نجفیان و ژاکلین آواره همراه با سایر همکارانشان به خواندن این نمایش می پردازند.

نویسنده کمدی تنهایی کامران شهلایی است و سایر بازیگران آن سمیه‌ مهری ،مریم عطیه‌میرزایی ، کتایون سلطانی، فاطمه طاهری و .... هستند.

این نمایشنامه‌خوانی  ساعت 19و 30 در این تماشاخانه اجرا می شود. اجرای دیگر این نمایشنامه ‌خوانی  اول مرداد ماه  ساعت 20 و30 دقیقه  در هیمن تماشاخانه است.

ژکلین آواره بازیگر این نمایشنامه‌خوانی در باره انتخابش  به ایلنا گفت: اگر چه اولین باری نیست که به  نمایشنامه‌خوانی می کنم اما این نوع اجراها را بسیار دوست  دارم زیرا باعث می شود که اشکالاتی احتمالی که در متن وجود دارد بیشتر خودش را نشان دهد از آن گذشته کار کردن با کارگردانان جوانی مانند خانم فائزه رضایی برایم بسیار لذتبخش وهیجان انگیز است.

آواره درباره همکاریش با  نمایش گلاب آدینه که این روزها در حال تمرین است هم گفت : متن این نمایش نوشته آقای بهرام بیضایی  است و با آن حالی که بسیار علاقمند بودم  تا همکاری‌ام را با خانم آدینه و گروه خوبشان ادامه دهم اما به دلیل طولانی بودن زمان تمرین و همزمانی آن با چند کار دیگر مجبور به انصراف  از بازی در این نمایش شدم که از این بابت متاسفم. امیدوامر در جای دیگر افتخار همکاری با خانم آدینه را داشته باشم.

تماشاخانه شهرزاد در خیابان نوفل لوشاتو نرسیده به ولی عصر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز