خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

تکمیل پروژه استخر شال به 10 میلیارد اعتبار نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۶۶۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: مراحل تکمیل استخر شال نیازمند ۸ الی ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است و امیدواریم با تدابیری از سوی فرماندار و مدیریت شهری شال اعتبارات لازم جهت تکمیل پیش بینی و جریان کار متوقف نشود.

به گزارش ایلنا، مهدی رجحانی در سفر به شهرستان بوئین زهرا و بازدید از سد بالاخانلو گفت: مشکل فنی خاصی در پروژه سد بالاخانلو وجود ندارد و وضعیت احداث و تکمیل آن در شرایط مطلوبی قرار دارد و اگر اعتبارات در موعد مقرر محقق شوند تا پایان سال جاری شاهد آبگیری این سد خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در ادامه این سفر از پروژه استخر شال بازدید کرد و گفت: اجرا پروژه شهر شال یک پروژه سنواتی  ۱۰ الی ۱۲ ساله است و بنا به دلایل و سوء مدیریت صورت گرفته تکمیل و محقق نشده است.

این مسئول از فرآیند اجرای پروژه‌های مسکن اقدام ملی و نهضت ملی در شهرستان بوئین زهرا بازدید کرد و گفت: فرآیند اجرای این پروژه‌ها در مرحله خاکبرداری است و در بخش تأمین زیر ساخت، تامین آن شرایط مشابهی با کل پروژه‌های استان دارد و با پیش بینی تدابیری، در حال پیگیری از وزارت راه و شهرسازی هستیم تا در حوزه زیرساخت‌های اقدام ملی و نهضت ملی مشکلی نداشته باشیم.

بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر شال، بازدید از ۲ واحد کوره آجرپزی در شهر شال، بازدید از ۳ کارگاه تولید کفش در شهر دانسفهان، بازدید و زیارت آستان مقدس امامزاده منور خاتون و بازدید از پروژه ساختمان کتابخانه عمومی شهر بوئین‌زهرا از دیگر مواردی بود که معاون استان از ان‌ها بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز