خبرگزاری کار ایران

آیین معرفی مدیر جدید پخش فرآورده های نفتی هرمزگان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۷۲۷

با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، احمد سالاری فر به عنوان مدیر جدید منطقه هرمزگان معرفی شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، در این آیین، مرتضی عابدینی معاون فنی و عملیاتی منطقه آخرین وضعیت تامین و توزیع فرآورده در منطقه هرمزگان را تشریح کرد و حضور "سالاری" معاون وزیر نفت  و "نژاد علی" مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران  در تاسسیسات منطقه هرمزگان را نشانه اهمیت عملیات تامین و توزیع در این منطقه استراتژیک کشور دانست.

در ادامه نژادعلی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور به شرح وظایف تشریح شده در حکم انتصاب مدیر جدید منطقه هرمزگان، اشاره کرد و گفت: توجه به ظرفیت نیروهای انسانی متخصص، مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده نفتی و فساد ستیزی سه اولویت مهم ما در این زمینه است.

در ادامه این مراسم که با حضور کارکنان، مسئولین واحد های مختلف ستادی اداری و فنی و عملیاتی و روسای نواحی هرمزگان و تعدادی از همکاران سایر مناطق در سالن کنفرانس ستاد بندرعباس برگزار شد، "احمد سالاری فر" مدیر جدید منطقه هرمزگان ضمن تشکر از مدیران برای اعتماد به وی برای هدایت منطقه هرمزگان به نقش حیاتی انبار نفت شهید رجایی بندرعباس اشاره کرد و نگهداشت علمی و فنی مناسب تاسیسات و تجهیزات و توجه به نیروی انسانی متخصص و تعامل با سایر مجموعه های نفتی و صنعتی استان را از برنامه های خود برشمرد.

جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران نیز با تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط کارکنان خدوم در مجموعه پخش فرآورده نفتی، تاکید کرد: با پرورش نیروهای متخصص، مستعد و با انگیزه و معتقد با آرمانهای نظام اسلامی و اعتماد به آنها برای برعهده گرفتن وظایف مهم در کشور، گام دوم انقلاب که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اجرا و عینیت پیدا می کند.

معاون وزیر نفت در ادامه افزود: مدیرانی که امور تخصصی مجموعه را بدست میگیرند؛ از جمله مدیری که امروز در منطقه هرمزگان معرفی می شود؛ همه از جمله جوانانی هستند که در دوره های مختلف بر روی توان آنها سرمایه گذاری شده و امروز این تلاش به بار نشسته و با ادامه این روند در آینده هم از دل جوانان با انگیزه، مدیران قوی و لایق برای توسعه صنعت نفت کشور تربیت می شود.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورد ه ای نفتی ایران در پایان گفت: نگاه ما به این مجموعه پالایش و پخش نگاهی توسعه محور است و با روی کار آمدن دولت دکتر رئیسی این نگاه تقویت شده و برنامه های ارائه شده مورد حمایت هیات دولت نیز قرار گرفته است.

در پایان مراسم از تلاش های فضل اله اکبری مدیر قبلی منطقه هرمزگان که به سمت معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ارتقا یافته و مرتضی عابدینی در زمان سرپرستی امور منطقه تقدیر شد.

همچنین در سفر معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به هرمزگان، وی از روند بارگیری و ارسال فرآورده های نفتی مختلف در انبار نفت شهید رجایی بندرعباس توسط نفتکش ها و گازکشهای جاده پیما و مخزنداران ریلی بازدید کرد.

معاون وزیر نفت همچنین علاوه بر دیدار با دوستی استاندار هرمزگان با حضور در اسکله نفتی شهید رجایی بندرعباس با متصدیان امر صادرات فرآورده های نفتی نیز گفت و گو کرد و از آخرین وضعیت پروژه توسعه اسکله های نفتی آگاه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز