خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار یزد:

مشکلات اجرای مصوبات قرارگاه جوانی جمعیت در استان احصا شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۲۱۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مسئولان مشکلات موجود بر سر راه اجرای مصوبات قرارگاه جمعیت در دستگاه خود را احصا کرده و برای رفع آن با وزارت خانه خود ارتباط بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، علی اکبر عزیزی در اولین نشست قرارگاه جوانی جمعیت در استان که با حضور حجت الاسلام وافی، عضو ستاد ملی جمعیت و مدیران دستگاه های عضو این قرارگاه برگزار شد، با بیان اینکه موضوع جمعیت، امروز یک جنگ نرم است، اظهار داشت: دشمن در این مسیر به موفقیت خود نزدیک شده و ما برای جلوگیری از آن جامعه را از خواب بیدار کنیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای مصوبات قرارگاه جوانی جمعیت در کشور یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است، گفت: ما مدیران و مسئولان باید اجرای این مصوبات را از دستگاه خود شروع کرده و به وظیفه خود در این زمینه عمل کنیم تا در پایان مسئولیت، دین در این زمینه بر گردن ما نباشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه اجرای بند به بند مصوبات قرارگاه جمعیت در استان را شخصا پیگیری می کنم، افزود: کاهش رشد جمعیت در کشور اسلامی ایران برنامه و نقشه دشمن است که باید این نقشه را مردان میدان نقشه بر آب کنند.

 عزیزی تصریح کرد: مسئولان مشکلات موجود بر سر راه اجرای مصوبات قرارگاه جمعیت در دستگاه خود را احصا کرده و برای رفع آن با وزارت خانه خود ارتباط بگیرند.

وی ادامه داد: اگر هم تمام مشکلات موجود در بخش های مختلف مثل صنعت و کارگری و انتقال آب و ... را حل کنیم باید در آینده جمعیت جوانی برای بهره برداری از آنها وجود داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد همچنین به موضوع مهم ازدواج جوانان اشاره کرد و افزود: مدیران هر مجموعه مقدمات ازدواج افراد مجرد شاغل در مجموعه  خود را تامین و آن ها را به ازدواج و فرزند آوری تشویق کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز