خبرگزاری کار ایران

افتتاح کارخانه و مرکز نوآوری گیلان با حضور معاون علمی رئیس جمهوری و استاندار گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۹۹۵

با حضور معاون علمی و فنآوری رئیس جمهوری و استاندار گیلان، مرکز نوآوری دانشگاه گیلان و کارخانه نوآوری واقع در کوچصفهان رشت افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در جریان سفر یک روزه معاون علمی رئیس جمهوری به استان؛ با حضور سورنا ستاری و اسدالله عباسی مرکز نوآوری دانشگاه گیلان در یک‌هزار و ۸۷۵ مترمربع مساحت افتتاح شد. برای بهره برداری از این مرکز بیش از شش میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از آن کمک معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری است.

در این مرکز تیم های استارتاپ متشکل از دانشجویان، فارغ التحصیلان و اعضای هیات علمی دارای ایده های فناورانه ای که منجر به کسب و کار شود، جذب و مورد حمایت قرار می گیرند.

همچنین با حضور معاون علمی و فنآوری رئیس جمهوری و استاندار گیلان، کارخانه نوآوری استان واقع در کوچصفهان رشت به بهره برداری رسید.

 ستاری و  عباسی از واحدهای نوآور مستقر در این مراکز نیز بازدید کردند.

کارخانه نوآوری استان گیلان با سرمایه گذاری بیش از یکصد میلیارد ریال با حمایت های معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری افتتاح شده که ۵۰ میلیارد ریال کمک این معاونت است.

در این کارخانه؛ تعدادی شتاب دهنده تخصصی برای حمایت از استارت اپ ها و ایده مستقر شده و هم اکنون بیش از چهار ایده و استارتاپ و سه تیم فناور در کارخانه برای توسعه و اجرای پروژه های کسب و کار، در حال فعالیت هستند.

پیش از این افتتاح ، سه شرکت دانش بنیان واقع در شهر صنعتی رشت مورد بازدید معاون رئیس جمهوری و استاندار گیلان قرار گرفت.

در جریان سفر یک روزه معاون علمی رئیس جمهوری به گیلان؛ فضای کار اشتراکی پارک علم و فناوری استان و مرکز نوآوری مکعب در رشت هم افتتاح می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز