خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

پنج هزار دانش‌آموز قزوینی با مشاغل و انتخاب رشته آشنا می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۰۶۹

دبیر برگزاری نمایشگاه نقش آموزش در تولید و اشتغال گفت: حدود 50 مدرسه در این نمایشگاه فعال هستند و پنج هزار دانش‌آموز ضمن بازدید از نمایشگاه با مواردی مانند نحوه انتخاب رشته و شغل هم آشنا خواهند شد و به این منظور غرفه‌هایی در نظر گرفته شده است.

منیژه جلالی جم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به برپایی نمایشگاه نقش آموزش در تولید دانش بنیان و اشتغال گفت: این نمایشگاه برای شعار سال در موسسه آموزش عالی کار قزوین شکل گرفته و 56 غرفه در آن فعال هستند.

دبیر برگزاری این نمایشگاه ادامه داد: مشاغل مختلف شامل صنعتی، خانگی و سایر مواردی که صاحبان آن دارای ایده و خلاقیت هستند در این نمایشگاه غرفه دارند و هدف آن هم معرفی مشاغل است و صنایع دستی، صنایع شیمیایی و پارک علم و فناوری حضور دارند.

وی عنوان کرد: برای مدارس هم 10 غرفه در نظر گرفته شده و دانش‌آموزان با حضور در نمایشگاه آثار خلاقانه خود را معرفی خواهند کرد.

مدیر دانشجویی فرهنگی موسسه آموزش عالی کار قزوین ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه بر معرفی مشاغل زمینه فروش آثار آن‌ها و بازاریابی هم فراهم است و با توجه به همکاری نهادهای مختلف و حضور مسئولین امیدواریم در آینده مورد حمایت قرار گیردند چرا که تعدادی از آن‌ها بویژه دانش‌آموزان آثار خلاقانه‌ای را ارائه کرده‌اند و کارآفرینان و سرپرست خانوارهای خانم هم در نمایشگاه حضور دارند.

وی  ادامه داد: دوره اول این نمایشگاه پیش از شیوع کرونا و با حضور 30 غرفه و به صورت تخصصی برگزار شد و امروز پس از دو سال وقفه مرحله دوم آن برگزار شده و هدف ما تداوم این نوع نمایشگاه‌ها است تا به شناسایی مشاغل و بازاریابی آن‌ها کمک شود.

جلالی جم گفت: این نمایشگاه تا 22 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح تا 8 شب برپا بوده و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز