خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد؛

اعمال محدودیت در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۲۵۱

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: از ساعت ۲۰ امشب تا پایان راهپیمایی روز جهانی قدس محدودیت های تردد در مسیرهای سه گانه این راهپیمایی در رشت اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ امیر طالبی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس و انجام راهپیمایی، اظهار کرد: در همین راستا و برای تسهیل در روان سازی ترافیکی محدودیت‌هایی در مسیرهای راهپیمایی اعمال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه توقف تمام وسایل نقلیه در مسیرهای سه گانه راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت ممنوع است، افزود: این محدودیت‌ها تا پایان راهپیمایی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به پیش بینی سه مسیر برای راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت، ادامه داد: مسیر اول: میدان شهدای ذهاب (شهرداری) - خیابان امام خمینی (ره) - میدان فرهنگ - میدان مصلی، مسیر دوم: سپاه پاسداران – میدان پاسداران - خیابان آزادگان - میدان فرهنگ- میدان مصلی، مسیر سوم: ورزشگاه شهید عضدی - خیابان نامجو - خیابان پرستار - میدان فرهنگ - میدان مصلی مسیرهای پیش بینی شده برای راهپیمایی هستند.

وی ادامه داد: محدودیت‌های پیش بینی شده از امشب پنج شنبه ۸ اردیبهشت تا فردا پایان مراسم روز قدس در این مسیرها اعمال می‌شود.

سرهنگ طالبی افزود: اگر خودرویی در این مسیر پارک باشد مأموران راهنمایی و رانندگی با استفاده از جرثقیل‌هایی که در اختیار دارند تمامی خودروهای پارک شده در این مسیرها را جابجا می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز