خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری بندرعباس خبر داد؛

راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای در نقاط حادثه‌خیز بخش مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۰۹۱

سرپرست فرمانداری بندرعباس بر لزوم راه اندازی اوژانس جاده‌ای در نقاط حادثه‌خیز بخش مرکزی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد مرودی در دیدار با تعدادی از اعضای شورا و دهیاران بخش مرکزی، اظهار کرد: جاده‌های بخش مرکزی شهرستان که اغلب به مرکز  استان منتهی و یا به عنوان مسیرهای دسترسی به بنادر مورد استفاده قرار می‌گیرند همواره از ترافیک بالایی برخوردار بوده که تجهیز این محورها به پایگاه‌های امدادی و اورژانس به خصوص در نقاط حادثه خیز حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های روستاها و دهستان ها از اولویت هاست، اضافه کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته ضروریست بنیاد مسکن با همکاری بخشداری و دهیاریها نسبت به شناسایی افراد فاقد مسکن بر اساس اولویت اقدام کرده و اداره راهداری شهرستان نیز نسبت به تعریض و رفع نقاط حادثه خیز در اسرع وقت اقدام کند.

سرپرست فرمانداری بندرعباس ادامه داد: با توجه به کمبود آب شرب در سطح شهرستان، پیش بینی های لازم جهت بهره برداری از خط انتقال آب خلیج فارس از طریق دستگاه های ذیربط صورت گرفته که با  رایزنی های صورت گرفته در آینده ای نزدیک مردم منطقه از آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

مرودی همچنین درخصوص لزوم بازنگری طرح هادی روستاهای دهستان تازیان افزود:  در روستاها با الحاق اراضی به محدوده طرح هادی، مشکل مسکن جوانان مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز