خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار شیراز خبر داد؛

نوسازی هزار ناوگان تاکسی و آغاز پرداخت الکترونیک تاکسی ها در هفته شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۹۲۱

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به مصوبه شورا در خصوص افزایش نرخ تاکسی گفت: نرخ پایه قیمت کرایه تاکسی در سال‌های اخیر بسیار پایین بوده و رانندگان تاکسی دچار مشکل بودند.

به گزارش ایلنا، هادی شهدوست شیرازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سایر کلانشهرها نیز شاهد افزایش نرخ تاکسی هستیم و قشر تاکسیرانی ما نیازمند حمایت هستند ابراز کرد: تامین لاستیک تا لوازم یدکی، روغن خودرو و ... بسیار افزایش قیمت داشته است و  شرایط باید به نحوی باشد که تاکسیرانان توان پرداخت آنها را داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای کلانشهر  شیراز اولین انتخابات تاکسی رانان و تاکسی داران  برگزار شده است، بیان کرد: در هفته شیراز پرداخت الکترونیک تاکسی را در نظر داریم و در پی نوسازی یک هزار دستگاه ناوگان تاکسی در شیراز هستیم.

معاون فرهنگی شهردار شیراز نیز  گفت: برنامه‌های مشترکی در حرمین مطهر (ع) شیراز برای احیای هویت فرهنگی و مذهبی این کلانشهر در راستای رسیدن به جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) در سال جاری توسط شهرداری با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

مصطفی مشفقیان تصریح کرد: در طرح احیای محلات با محوریت مساجد، مسجد به عنوان یک فرهنگسرای کوچک مقیاس در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز