خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری استان:

سند تحول حوزه هنری قزوین نقشه راه اقدامات این عرصه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۱۸۸

رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: سند تحول حوزه هنری برنامه و اهدافی را برای سه سال آینده تعریف کرده و باید متناسب با چشم انداز پیش برویم و این سند نقشه راه ما است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدرضا امامقلی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی که شامگاه امروز به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در خانه تاریخی سردار مفخم برگزار شد، گفت: باید نسبت به آینده حوزه هنری و نیازها و ریل گذاری فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی صحبت شود.

رئیس حوزه هنری استان قزوین ادامه داد: عبرت پژوهشی از گذشته، توصیف و نقد وضع موجود و ترسیم و تصویر آینده برای داشتن چشم انداز درست از آینده کمک می‌کند.

این مسئول افزود: واقعیت این است که بر اساس پژوهش‌های میدانی صورت گرفته وضعیت خوبی برای آینده و قشرهای جوان کشور متصور نیست و اگر درباره آینده از جوانان سئوال پرسید این امر به خوبی قابل درک است و از این رو باید برای آینده فکر کرده و برایش برنامه داشت.

وی با اشاره به اهمیت فعالین فضای مجازی عنوان کرد: به رسمیت شناختن برای فعالین فضای مجازی باید در استان رقم بخورد.

امامقلی اظهار کرد: گفت‌وگو برای پیشرفت جامعه از هر چیزی واجب‌تر است و برای رفع چالش‌ها چاره‌ای جز گفت‌وگو وجود ندارد و گفت‌وگو برای پیشرفت جامعه از هر چیزی واجب‌تر است.

وی ادامه داد: براساس چیزی که تجربه داشتم به نظر می‌رسد باید اختلافات را کنار گذاشته و به سمتی برویم که آینده روشنی را تصویر کرده و به سمت آن حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز