خبرگزاری کار ایران

در ستاد کرونای استان مطرح شد؛

تسریع در روند واکسیناسیون در قزوین ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۱۴۴

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: واکسیناسیون در کاهش کرونا نقش قابل توجهی را ایفا می‌کند و از این رو باید افراد را تشویق کرده و زمینه تسریع در واکسیناسیون را فراهم کنیم؛ ضمن اینکه دریافت نوبت چهارم واکسن برای افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای هم ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ابوالحسن کبیری در ستاد کرونای استان که ظهار امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: مساجد از نقش قابل توجهی برخوردار بوده و در زمان شیوع ویروس کرونا هم اقدامات قابل توجهی انجام دادند، فعالیت این مراکز در ماه بارک رمضان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مجاز است.

 سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد: باتوجه به اینکه مدارس به طور کامل حضوری شده‌اند، باید شرایطی فراهم شود که فرصت آموزشی برای دانش‌آموزان حفظ شود و سطح ایمنی مراکز آموزشی و همچنین مراکز مذهبی و دینی را افزایش داد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 58 درصد جمعیت استان نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند و صرفا 5.37 درصد افراد 5 تا 12 سال دو نوبت واکسن را دریافت کرده‌اند که آمار پایینی است.

کبیری تاکید کرد: باوجود اینکه در حال حاضر آمار فوتی‌ها پایین است اما نباید عادی انگاری شود چرا که این امکان وجود دارد که با سویه جدید و سهل انگاری، مجدد در شرایط بد قرار بگیریم. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز