خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان خبر داد؛

بازدید 473 هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های تاریخی گردشگری مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۱۳۱

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان مرکزی گفت: در بازه زمانی 25 اسفند ماه سال گذشته تا 5 فروردین ماه سال جاری، 473 هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های تاریخی، گردشگری، طبیعی، مذهبی و موزه‌های استان مرکزی بازدید کردند. این میزان بازدید نسبت به 2 سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی مرزبان افزود: از 26 اسفند ماه سال گذشته تاکنون 43 هزار نفر مسافر در مراکز اقامتی استان مرکزی اقامت داشته‌اند که از این تعداد 11 درصد در هتل‌ها، 5 درصد در اماکن بوم‌گردی و مجتمع‌های گردشگری، 20 درصد خانه مسافر و 49 درصد در اقامتگاه‌های موقت استقرار داشته‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از 2000 مکان تاریخی گردشگری و بیش از 15 موزه استان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است، ادامه داد: همچنین در بازه زمانی 26 اسفند ماه سال گذشته تاکنون، 143 بازدید نظارتی نیز از از تاسیسات گردشگری استان مرکزی توسط تیم نظارتی این اداره کل انجام شده است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان مرکزی اظهار داشت: دستگاه‌های مختلف اجرایی در محل دبیرخانه ستاد بحران خدمات سفر استان در محل استانداری حضور دارند و هر مشکلی که در حوزه مسئولیت آنها ایجاد شود را پیگیری کنند.

مرزبان تصریح کرد: مسافران نوروزی در صورت نیاز می‌توانند با شماره تماس 09629 متعلق به ستاد خدمات سفر کشور و شماره تماس 08633121901 متعلق به محل استقرار دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز