خبرگزاری کار ایران

ذر گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

استقبال گردشگران از برپایی نوروزگاه های یزد/ نوروزگاه ها پاتوق فرهنگی و اجتماعی مسافران نوروزی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۵۷۸

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از استقبال مناسب گردشگران از برپایی نوروزگاه های یزد و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دایر شدن بازارچه صنایع‌دستی خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی صداقت در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یزد با اشاره به بازدید های مکرر از نوروزگاه های شهر میراث جهانی اظهار داشت: خوشبختانه نوروزگاه ها با اجرای برنامه های فرهنگی متنوع و خانواده محور با آمادگی کامل در حال خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی ضمن ابراز خرسندی از اجرای برنامه‌های متنوع مانند جنگ شادی، بازارچه و نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی بیان کرد: حضور و استقبال گردشگران از برنامه های ستاد و نوروزگاه های شهر یزد به ویژه در بافت تاریخی نشان از رضایت آنان دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای مسافران طراحی شده تا نوروزی شاد و به یادماندنی داشته باشند عنوان کرد: یکی از برنامه هایی که امسال شهرداری یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یزد با همکاری سازمان حمل و نقل شهرداری یزد طراحی شده، برگزاری برنامه یزدگردی است.

وی افزود: این برنامه یزدگردی با حضور راهنمایان تور در حال برگزاری است و هر روز در شیفت‌های صبح و عصر درحال خدمت رسانی به مهمانان و همشهریان یزدی است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در خصوص نوروزگاه های شهر یزد و خدمات به مسافران افزود: نوروزگاه ها پاتوق فرهنگی و اجتماعی مسافران نوروزی است و با اجرای برنامه هایی در قالب نمایش به معرفی آداب و رسوم یزدی‌ها می‌پردازد و با اجرای عروسک‌های خیمه شب بازی سنت یزد را منتقل می‌کند.

وی اجرای سرود خیابانی، جشن ویژه نوروز به صورت سیار، جشن کودکانه، قصه گویی را  از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: مسافران نوروزی از تور مجازی ۳۶۰ درجه نیز بهره مند می‌شوند که در قالب آن امکان حضور مجازی اماکن تاریخی و مذهبی فراهم است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد؛ برگزاری مسابقه ماراتن فرفره و راه اندازی کارگاه مهارتی کودکانه شامل نقاشی، سازه گلی و ...را از دیگر برنامه‌های این نوروزگاه بیان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز