خبرگزاری کار ایران

باغ ایرانی ایوان سلام ؛ آماده بهره برداری زائران و مجاوران است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۳۱۱

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد،از بهره برداری فاز اول بخش میانی ساماندهی مقابل پایانه امام رضا(ع) تحت عنوان باغ ایرانی ایوان سلام خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید مهدی کمالی دراین خصوص گفت: با توجه به تاکید شهردار مشهد برای سرعت دادن به کار پروژه ساماندهی مقابل پایانه مسافربری امام رضا (ع) فاز اول بخش میانی این پروژه که در زمان تغییر مدیریت جدید تنها ١٣ درصد پیشرفت فیزیکی داشت را ظرف حدود ٧۵ روز آماده بهره برداری کرده ایم. 

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد،اضافه کرد: در راستای حفظ سیما و منظر شهری و افزایش سرانه فضای سبز منطقه ٨ پروژه به شکل باغ ایرانی طراحی و اجرا شده است.

کمالی،به نامگذاری این پروژه تحت عنوان باغ ایرانی ایوان سلام اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه از گذشته های دور و به دلیل اینکه زائران در هنگام ورود با گنبد و بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) روبرو می شدند این مکان به ایوان سلام معروف بود، برهمین اساس نام باغ ایرانی ایوان سلام برای این بخش مورد استفاده قرارگرفته است. 

وی ادامه داد: اکنون و براساس تاکیدات شهردار مشهد عملیات عمرانی فاز اول بخش میانی ساماندهی مقابل پایانه امام رضا(ع) تحت عنوان باغ ایرانی ایوان سلام اتمام یافته و برای استفاده در اختیار زائران و مجاوران عزیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز