خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی؛

قیمت میوه شب عید آذربایجان شرقی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۸۵۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت به‌دنبال کسب درآمد از طریق تامین شب عید نیست و از این طریق می‌خواهد از طبقه‌ی محروم جامعه حمایت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمد کلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص میوه‌ی شب عید در استان اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای استاندار شخصا در این خصوص نظارت داشته است و از طرفی نیز تلاش دولت بر تأمین میوه‌های باکیفیت در ایام آخر سال و شب عید است، لذا در روز توزیع میوه‌ی شب عید نیز قطعا نظارت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: توزیع و تأمین پرتقال، سیب زرد و سیب قرمز به‌عنوان سه میوه‌ی اصلی شب عید با کیفیت خوب و قیمت مناسب در دستور کار ما قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در ارتباط با قیمت نهایی میوه‌ی شب عید در استان نیز گفت: قیمتی که سازمان صمت استان پیشنهاد داده بود، براساس کیفیت بالای میوه‌ها بود ولی با توجه به اینکه هدف دولت از تامین و توزیع میوه‌ی شب عید کسب درآمد نیست و دولت به‌دنبال حمایت از طبقات محروم جامعه است، لذا قیمتی که نهایی و اعلام خواهد شد، بر این اساس است که برای پرتقال بازه‌ی ۹ الی ۱۰ هزار تومان، برای سیب زرد بازه‌ی ۱۰ الی ۱۱ هزار تومان و برای سیب قرمز نیز ۱۲ الی ۱۳ هزار تومان در نظر گرفته خواهد شد و مابقی قیمت‌ها به‌صورت یارانه توسط دولت پرداخت خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز