خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اورژانس البرز خبر داد؛

آماده باش کامل ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی در چهارشنبه پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۶۲۷

رئیس اورژانس البرز از آماده باش کامل مجموعه مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی البرز در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، مهرداد بابایی با اشاره به آماده باش  کامل مجموعه مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی البرز در چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: همه پایگاه های اورژانس شامل ۶۹ پایگاه و ۸۸ کد عملیاتی از ساعت ۱۲ روز سه شنبه تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه در آمادگی کامل هستند

بابایی خاطر نشان کرد: مرکز ارتباطات و ستاد مرکز اورژانس با حداکثر نیروی ممکن تقویت شده و آماده پاسخ گویی به شهروندان هستند که در صورت بروز اتفاق در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند. 

وی عنوان کرد:  مرکز EOC به عنوان دبیرخانه ستاد نوروزی و ستاد بحران  پذیرای تیم فرماندهی عملیات بحران دانشگاه است و نسبت به جمع آوری آمار مصدومان و هدایت اقدامات درمانی  در مراکز پیش بیمارستانی و  بیمارستانی با هماهنگی ستاد هدایت MCMC و معاونت های مختلف انجام خواهد شد. 

رییس اورژانس البرز به آمار مصدومان در سال گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: چهارشنبه پایان سال ۱۳۹۹ ،  ۱۳۴ مصدوم  و یک فوتی بر جای گذاشت . 

وی ادامه داد: تا کنون در استان البرز ۱۵ نفر مصدوم و ١ نفر فوتی مرتبط با حوادث چهارشنبه پایان سال ثبت شده است.

رییس اورژانس البرز توصیه کرد: والدین در چهارشنبه پایان سال کودکان و فرزندان خود را تنها نگذارند و بیشتر مراقب باشند تا نوروز را با سلامتی و شادی آغاز کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز