خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی در بندرگز:

ممنوعیت صادرات فلفل دلمه ای به روسیه لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۶۷۴

وزیر جهادکشاورزی گفت: جلسات مختلفی با تیم فنی که از کشور روسیه آمده بودند و مذاکراتی که در حاشیه سفر رئیس جمهور به روسیه انجام شده بود ممنوعیت صادرات فلفل دلمه ای به کشور روسیه لغو شده است.

به گزارش ایلنای گلستان، سید جواد ساداتی نژاد  در بازدید از طرح های جهادکشاورزی در شهرستان بندرگز اظهارکرد: ۳ هزارو ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر ریاست جمهوری  به حوزه کشاورزی گلستان است  که  ۲۵ درصد اعتبارت سفر شامل می شود که امیدداریم تحول خوبی در بخش کشاورزی استان ایجاد کند.

وی افزود: یک هزار میلیارد تومان برای توسعه بخش شیلات استان به خصوص درحوزه  میگو اختصاص خواهد یافت و ظرفیت پرورش ماهیان خاویاری ۳۰ تن است  وهمچنین در طرح تحولات شیلات تولید گلستان  از ۲۰ هزار تن به ۵۰ هزار تن خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: آبیاری های نوین وزهکشی،دامپزشکی،توسعه گلخانه ها،مقابله با ریزگردها،ایجاد زیر ساخت های شهرک کشاورزی و.... دراین سفر اعتبارات خوبی پیش بینی شده است.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: با توجه به جلسات مختلفی که با تیم فنی که از کشور روسیه آمده بودند و همچنین مذاکراتی که در حاشیه سفر رئیس جمهور به این کشور انجام شده بود، خوشبختانه هماهنگی خوبی بین وزارتخانه های جهادکشاورزی و بهداشت میان دو سازمان حفظ نباتات و غذا و دارو اتفاق افتاد ممنوعیت صادرات فلفل دلمه ای به روسیه لغو شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز