خبرگزاری کار ایران

یوسفی خواستار شد؛

لزوم تسریع دراجرای ی پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۲۵۹

سرپرست شهرداری تبریز بر تسریع در اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش از سوی پیمانکار پروژه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، مهدی یوسفی در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش افزود:  امید است راهکارهایی که در بازدید امروز ارایه شد، موجب شود تا پروژه با اجرای شبانه‌روزی پیش برود و با رفع مشکلات موجود، روگذر ارتش به ایستگاه پایانی برسد.

وی اظهار داشت: در اجرای پروژه‌هایی که برای تسهیل تردد شهروندان اجرا می‌شود، بهتر بود که قبل از شروع عملیات عمرانی در انتخاب پیمانکار و فراهم‌سازی بستر و جابه‌جایی تاسیسات دقت بیشتری به خرج داده می‌شد.

سرپرست شهرداری تبریز با بیان اینکه در گذشته چندان به این موضوعات اهمیت داده نشده است، گفت: امید است در ۲۰ روز آینده در اجرای پروژه تسریع شود و با توجه به اینکه در روزهای آینده دیواره‌ها و عرشه‌گذاری این پروژه آغاز می‌شود، پیش‌بینی می‌ شود کارگاه پروژه فعال‌تر شود.

یوسفی، با تاکید بر اینکه در مسائلی که به رفاه شهروندان مربوط است با هیچ پیمانکاری تعارف نداریم، ادامه داد: اگرچه تمایل داریم که پیمانکار با تعامل پروژه را در سریع‌ترین زمان ممکن پیش ببرد، اما در غیر این‌ صورت از اختیارات قانونی خود از جمله ماده ۴۶ و ۴۸ نیز استفاده می‌کنیم.

 پروژه تقاطع غیرهمسطح و روگذر ارتش- آزادی با ۳۸۰ میلیارد ریال به طول کلی ۵۵۵ متر و طول عرشه بتنی‌ ۱۹۰ متر در حال اجراست، این روگذر با عرشه فولادی ذوزنقه‌ای (صندوقی) و با عرض ۱۶ متر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز