خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار سمنان انجام شد؛

بهره برداری از پروژه گاز رسانی به روستای عبدالله آباد سرخه

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۷۸۵

آیین بهره برداری از پروژه گاز رسانی به روستای عبدالله آباد از توابع شهرستان سرخه صبح امروز (یکشنبه 17 بهمن) با حضور استاندار سمنان انجام شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان سرخه گفت: تولید ثروت به منظور ارتقاء شاخص های اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی مناسب در روستاها، امری ضروری و حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: توسعه بهره وری در مناطق روستایی در قالب تغییر نوع کشت و استفاده از سیستم های نوین آبیاری و از طریق آموزش، ترویج و آگاه سازی، باید صورت گیرد.

هاشمی افزود: در روستاها، حوزه های زیرساختی به صورت مطلوب توسعه یافته، اما تولید ثروت و پول مغفول مانده است.

استاندار سمنان یادآور شد: تولید ثروت در روستاها باعث افزایش ماندگاری روستاییان در روستاها و مهاجرت معکوس به روستاها خواهد شد.

وی گفت: مباحث گردشگری، بومگردی، مشاغل خانگی و صنایع دستی در سطح روستاها به منظور ارتقاء شاخص اقتصادی روستا و ایجاد فرصت های شغلی و ثروت، ضرورت دارد تا مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی اضافه کرد: توسعه مشاغل خانگی، دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، تولیدات روستایی در حوزه روستاها مَد نظر قرار دارد.

استاندار سمنان افزود: باید زمینه اشتغال را به منظور تحقق ماندگاری روستاییان در روستاها و به تبع آن ایجاد امنیت پایدار در سطح روستاها، فرآهم سازیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز