خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام در آیین معارفه فرماندار ایوان؛

تغییر مدیریت ها خواست مردم است/ فرمانداران پاسخگوی خواسته های مردم باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۵۵۴

استاندار ایلام در آیین معارفه فرماندار ایوان گفت: فرمانداران جدید باید نظارت مستمر بر بازار، تنظیم بازار، خدمتگزاری بی‌منت و پاسخگویی دقیق به خواسته‌های مردمی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، حسن بهرام نیا، استاندار ایلام در جلسات تکریم و معارفه فرمانداران ایلام و ایوان گفت: باید تلاش کرد فرصت خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی منجر به حل مشکلات مردم، ایجاد اشتغال، مهار تورم، رفع بیکاری و حل مشکلات معیشتی مردم و در یک کلام توسعه شهرستان‌ها در همه حوزه‌ها شود.

وی افزود: فرمانداران جدید باید نظارت مستمر بر بازار، تنظیم بازار، خدمتگزاری بی‌منت و پاسخگویی دقیق به خواسته‌های مردمی را در دستور کار قرار دهند.

استاندار ایلام ادامه داد: فرمانداران، مردم‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهند و در جهت ایجاد رضایت عمومی با بهره‌گیری از شعارهای دولت مردمی با حضور میدانی در بازار و بین مردم امورات را رصد؛ نظارت بر بازار، توزیع ارزاق عمومی و مایحتاج مردم را با دقت پیگیری و مشکلات احتمالی را مرتفع کنند.

بهرام نیا تصریح کرد: امروز انتخابات یکی از مصادیق بارز دموکراسی است که مردم در آن  نقش مهمی دارند و در فرآیندی دموکراتیک بصورت مسقیم و یا غیرمستقیم از بالاترین مقام تا کارگزاران جزء را انتخاب می‌کنند؛ بدون تردید امروز مردم انتظار دارند گفتمانی متفاوت از قبل شکل بگیرد و جامعه را پویا‌تر و با نشاط کند.

وی اظهار داشت: تغییراتی که انجام می‌شود در راستای توجه به خواست مردم و تاکید بر گفتمانی است که مردم به آن رأی داده‌اند.

وی تاکید کرد:تغییرات مدیریتی پیش زمینه‌ای برای کارآمدی سیستم‌هاست؛ این تغییرات علاوه بر جلوگیری از روزمرگی، باعث تزریق فکر، اندیشه و گفتمانی جدید به سیستم می‌شود که پویایی و نشاط بیشتر را در جامعه به دنبال دارد.

نماینده عالی دولت گفت: مردمی که به گفتمان جدید رأی می‌دهند قطعا خواهان تغییر هستند و لازمه این تغییر، تشکیل تیم همراه دولت از افراد قوی، شایسته، پاک‌دست و دارای روحیه جهادی و انقلابی است که مانیفست دولت را قبول دارند.

وی بیان داشت: عمر مدیریت‌ها چهار سال بیشتر نیست و تغییر مدیریت‌ها یک هوای تازه و جریان خون جدیدی را در بدنه جامعه تزریق می‌کند که منجر به ایجاد نشاط و پویایی جامعه می‌شود.

استاندار ایلام افزود: ما تنگ‌نظرانه عمل نمی‌کنیم؛ در دولت قبل افرادی توانمند، دست‌پاک و متدین وجود دارند که نه در جایگاه حکمرانی ولی در جایگاه‌هایی دیگر از ظرفیت این افراد بهره خواهیم گرفت.

وی گفت: همه ما وظیفه داریم برای توسعه استان و برون رفت از شرایط موجود با تدوین برنامه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل، زمینه آبادانی استان و رضایتمندی مردم را فراهم آوریم.

در این مراسم حجت اله اکبری بعنوان فرماندار جدید ایوان جایگزین امید علی سبزی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز