خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲ برابری جابه‌جایی مسافر توسط قطارشهری مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۶۱۱

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: میزان جابه‌جایی مسافران توسط ناوگان این شرکت در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ برابر شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، وحید مبین‌مقدم افزود: در ۹ ماه امسال ۳۳ میلیون و ۳۲۹ هزار و ۷۶۱ مسافر توسط خطوط اول و دوم قطارشهری مشهد جابه‌جا شدند که این رقم در مدت مشابه پارسال ۱۷ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۲۴۳ نفر بود.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع سویه جدید ویروس کرونا اقدامات مقابله‌ای با این ویروس در ایستگاه ها و ناوگان قطار شهری تشدید شده‌ است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: الزام به استفاده از ماسک در مترو، افزایش دفعات ضدعفونی و گندزدایی مداوم ناوگان خطوط اول و دوم قطارشهری از جمله این اقدامات است.

وی افزود: مراکز واکسیناسیون نیز در ایستگاه‌های مترو فعال است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

خط یکم قطار شهری مشهد به طول ۱۹ کیلومتر از پایانه غدیر نخریسی تا وکیل آباد اسفند ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید و هم اکنون روزانه بطور میانگین ۱۳۰ هزار نفر در این مسیر جابه‌جا می‌شوند. مسیر توسعه ۴.۵ کیلومتری این خط نیز از ایستگاه غدیر تا فرودگاه مشهد در دهه فجر سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز