خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون فوتبال در بازدید از باشگاه ذوب آهن مطرح کرد؛

فوتبال کشور از نبود VAR متضرر شده است/ باشگاه ذوب آهن تبلور تاریخ ورزش است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۴۲۳

رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس هیات فوتبال استان و هیأت همراه از باشگاه ذوب آهن بازدید کرده و با مدیرعامل ، عضو هیات مدیره و تعدادی از مدیران باشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان،در ابتدای این جلسه علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ضمن خوش آمد گویی اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن ارسال ۱۳۴۷ در  ورزش آقایان در رشته های فوتبال، هندبال، دوومیدانی، وزنه برداری، والیبال نشسته و بسکتبال و در ورزش بانوان در رشته های فوتبال، والیبال، هندبال، بسکتبال، والیبال نشسته درلیگ های برتر کشوری و استان شرکت دارد.

وی ادامه داد: این باشگاه با حضور مربی و بازیکنان حرفه ای در ورزش کشور، سهم عمده ای در رشد و تعالی ورزش کشور داشته است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: ما پدری مهربان همچون شرکت سهامی ذوب آهن داریم که به پشتوانه آن هر لحظه که مجوزهای لازم صادر شود آماده خرید و نصب سیستم VARهستیم، زیرا از نبود این سیستم به اذعان کمیته داورزان ضررهای جبران ناپذیری از داوری دیده ایم.

وی خاطر نشان کرد: در فصل گذشته 15 امتیاز حساس را از دست دادیم و امسال نیز در دیدار مقابل استقلال، پیکان و شهرخودرو و آلمینیوم و مس رفسنجان و بویژه در مقابل هوادار که گل صدرصد آفساید به نفع ان تیم اعلام شد ضرر کردیم.

 وی در پایان تصریح کرد: باشگاه ذوب آهن به دلیل سازندگی و تقدیم صدها بازیکن در لیگ های مختلف، باشگاهی به تمام معناست؛ لذا باید از سوی متولیان ورزش به خصوص فدراسیون فوتبال مورد عنایت ویژه قرار گیرد.

شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال نیز ضمن تایید مشکلات و سختی های بی شمار باشگاه داری در کشور گفت: ذوب‌آهن همانگونه که در  صنعت نمایانگر  تاریخ  صنعت  کشور است، در ورزش نیز  تبلور ورزش کشور است.

وی اظهار داشت: از بدو ورود در این باشگاه اصالت را دیدم  و  به نوبه خود از زحمات باشگاه ذوب آهن که در شرایط سخت موجود در امر تیم داری در رشته‌های مختلف بویژه فوتبال و مخصوصا فوتبال بانوان تشکر می کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: امروز فوتبال ما از ملی تا باشگاهی از نبود VAR متضرر می شوند واین مسئله هر چه زودتر باید حل شود.

عزیزی خادم در ارتباط با مشکلات قضایی نیز گفت: ارکان قضایی فوتبال به نحو احسن انجام وظیفه می کنند و دخالت در این حوزه تخصص من نیست .

 وی مارکتینگ ر ا قدرت اصلی باشگاه ها دانست و گفت: در زمنیه تبلیغات محیطی از همه باشگاه ها حمایت می‌کنیم و آماده ارائه هر خدمتی دراین زمینه هستیم.

 در ادامه این جلسه بهروز یبلویی معاون  مالی و پشتیبانی باشگاه ضمن بیان این نکته که در اشتباهات داوری اخیر در حق باشگاه ذوب آهن بسیار جفا شده است گفت: انتظار ما از فدراسیون فوتبال اجرای عدالت و حمایت از باشگاه های بزرگ و واقعی است.

وی افزود: باتوجه به مشکلات اقتصادی و کار سخت تیم داری و عدم وجود درآمدهای ناشی از تبلیغات محیطی و حق پخش تلوزیونی، خواهش ما این است که عدالت را به شهرستان ها برگردانید و از باشگاه هایی امثال ذوب آهن که در هر مقطع چندین تیم در رشته های مختلف در بالاترین رده های لیگ های باشگاههای کشور را اداره می کنند، در امور اقتصادی و بیمه ورزشکاران حرفه‌ای حمایت کنید.

در ادامه رمضانی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه نیز در خصوص مشکلات داوری، کمبود امکانات ارتباطی داوران، فعالیت باشگاه ذوب‌آهن در حوزه مسئولیت های اجتماعی و هواداران وامکانات باشگاه توضیحاتی ارائه داد و خواستار حل شدن مشکلات داوری تیم ذوب آهن شد.

در حاشیه این دیدار عزیزی خادم و هیات همراه از قسمت‌های مختلف باشگاه بازدید کردند.

در پایان این دیدار نشان باشگاه و پیراهن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که به نام عزیزی خادم حک شده بود به ایشان اهدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز