خبرگزاری کار ایران

آذربایجان غربی در لیگ دسته یک بسکتبال تیمداری می کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۴۴۰

رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان غربی از حضور نماینده بسکتبال استان در لیگ دسته یک با نام «خانه بسکتبال» خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل نوری در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن خانه بسکتبال ارومیه برگزار شد گفت: پس از تغییرات جدید در هیات بسکتبال استان و با حمایت های مالی‌ تولیدی «بیرثانیه»، آذربایجان غربی در لیگ دسته یک باشگاه های کشور تیمداری می کند.

وی با اشاره به رکود ۱۳ ساله ورزش بسکتبال استان گفت: این رشته به عنوان یکی از رشته های پرطرفدار در بین جوانان استان است که با تغییرات صورت گرفته در هیات در حال بازگشت به شرایط ایده آل است.

وی افزود: با توجه به عملکرد ضعیف هیات در سال های گذشته  رتبه کشوری استان در پایین ترین سطح و در رتبه  ۳۲ قرار داشت که امیدواریم با مساعدت های مسئولین و تلاش های ما بستکبال استان به روز های اوج خود نزدیک شود.

رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه متاسفانه مسئولان استانی و نهاد های ورزشی تنها بر روی رشته ورزشی والیبال تمرکز دارند و هزینه می‌کنند و سایر رشته های ورزشی در حاشیه قرار گرفتند گفت: این در حالیست که استان استعدادهای فراوانی در رشته ورزشی بسکتبال دارد.

وی نبود حمایت مادی و معنوی، نبود اسپانسر، نبود پخش زنده از رسانه ها، نبود تجهیرات ورزشی از جمله توپ و تور و سالن مناسب تمرین را از جمله مشکلات اساسی رشته بسکتبال استان عنوان کرد و گفت: از مسئولان ورزشی انتظار می رود با حمایت از رشته های تیمی و انفردای ، افرادی که دارای استعدادهای برتر در این رشته ها هستند را به کشور و حتی دنیا معرفی کنند.

نوری در خاتمه خاطر نشان کرد: با رایزنی های انجام شده با سازمان سیما منظر شهرداری ارومیه و قول مساعد شهردار در صدد ایجاد  زمین های تمرین  مناسب در برخی از نقاط شهر با هدف فرهنگ سازی و حضور خانواده ها در بحث ورزش هستم تا بتوانیم ارومیه را به عنوان مهد بستکبال خیابانی در کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز