خبرگزاری کار ایران

دبیر مبارزه با مواد مخدر استان:

۳۹۲ معتاد متجاهر در استان قزوین جمع آوری شده اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۳۲۴

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در حال حاضر ۳۹۲ معتاد متجاهر در سطح استان جمع آوری شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی رحمانی در جلسه ساماندهی معتادان متجاهر در استان گفت: در حال حاضر ۳۹۲ معتاد متجاهر در سطح استان جمع آوری شدند که به دلیل نداشتن مرکز ماده ۱۶ در کمپ‌های ماده ۱۵ نگهداری می‌شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با بیان اینکه راه اندازی مراکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد اجباری از دغدغه‌های شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر قزوین است، خاطرنشان کرد: با این وجود از همه ظرفیت کمپ‌های ماده ۱۵ برای کمک به نگهداری و درمان معتادان در استان استفاده شده است.

رحمانی افزود: هم اکنون یک سوله موقت با همکاری هلال احمر استان ویژه نگهداری معتادان متجاهر در استان در حال راه اندازی است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین تأکید کرد: متأسفانه سن اعتیاد پایین آمده و گرایش به مواد مخدر صنعتی هم افزایش یافته که یک زنگ خطر است.

به گفته او، تاکنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر هزینه شده و تا پایان سال نیز به بیش از سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز