خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع دستی قزوین خبر داد ؛

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی شب یلدا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۷۷۲

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین از برگزاری نمایشگاه و جشنواره آثار هنرمندان بازارچه صنایع‌دستی به‌مناسبت فرا رسیدن شب یلدا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدمیثم حصاری با اعلام این خبر گفت: با بهبود نسبی شرایط کرونایی استان و امکان ازسرگیری مجدد فعالیت‌های حوزه صنایع‌دستی، برپایی نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرارگرفته تا هنرمندان و فعالان این عرصه فرصتی برای جبران خسارات وارده به‌‌‌ دست آورند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین با اشاره به برپایی جشنواره و نمایشگاه یلدایی در بازارچه صنایع‌دستی قزوین گفت: در این نمایشگاه که به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا به همت هنرمندان بازارچه دائمی صنایع‌دستی قزوین برگزارشده، آثار هنرمندان در رشته‌های  منبت،  معرق، گلیم، جاجیم، تراش‌شیشه، عروسک‌بافی، زیورآلات سنتی، درباری‌دوزی و جواهردوزی به نمایش درآمده‌است.

وی افزود: این نمایشگاه و جشنواره تا تاریخ ٣٠ آذرماه از ساعت ١٠ الى ١٩ در بازارچه صنایع‌دستى قزوین واقع در ابتدای نادری‌شمالی، جنب غرفه‌های صنایع‌دستی عمارت داعی (طبقه پایین) میزبان بازدیدکنندگان است.

حصاری با اعلام اینکه نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در شهرستان‌ها و مجموعه تاریخی‌-‌فرهنگی سعدالسلطنه نیز به مناسبت شب یلدا برگزار می‌شود، یادآور شد: امیدواریم برپایی این نمایشگاه‌ها در رونق مجدد بازار فروش محصولات صنایع‌دستی، حمایت از هنرمندان این حوزه و توسعه نشاط و امید اجتماعی موثر واقع‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز