خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس خبر داد؛

گسترش تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستان‌ها گامی موثر برای افزایش مشارکت مردمی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۳۶۵

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: توسعه و گسترش تعاونی‌های توسعه عمران شهرستان‌ها گامی موثر در راستای افزایش مشارکت مردمی در توسعه شهری و روستایی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس،مصطفی هاشمی در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و فرمانداران شهرستاهای این استان، رفع نواقص موجود در مسیر تشکیل تعاونی های توسعه و عمران شهرستان های فارس را نوید داد.

مصطفی هاشمی افزود: توسعه و گسترش تعاونی‌های توسعه عمران شهرستان‌ها گامی موثر در راستای افزایش مشارکت مردمی در توسعه شهری و روستایی است.

هاشمی با بیان اینکه تاکنون تعاونی توسعه و عمران در 16 شهرستان فارس تشکیل شده،تاکید کرد: تشکیل تعاونی توسعه و عمران در سایر شهرستان‌های استان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی تاسیس تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستانی را اقدامی نهضت گونه و ضروری در جهت پیشرفت و آبادانی شهرستانها دانست و اظهار داشت: با ایجاد این تعاونی‌ها ضمن سالم سازی محیط‌های اداری از حیث رانت بازی و دیگر خطاها و تخلفات، مردم نیز نسبت به آینده امیدوار می شوند.

سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس ادامه داد: اشتغال‌زایی، افزایش سرمایه و درآمد مردم، تسریع در رشد و توسعه تمامی شهرها ، هدایت منابع مردمی به طرح‌های اشتغال زا، بستر سازی برای ورود کلیه افرادی که به نوعی با مجموعه شهرستان وابستگی دارند به فعالیت های اقتصادی و کمک به خودکفایی و تقویت بنیه اقتصادی شهرها ازجمله مزایای تشکیل تعاونی های توسعه و عمران است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس نیز در ادامه این نشست ،تشکیل و راه اندازی شرکت عمران و توسعه در شهرستان ها را یکی از بهترین راهکارهای اشتغال و تولید دانست و به نواقص موجود در اساسنامه این شرکت ها اشاره کرد.

ساسان مبینی دهکردی با اشاره به شرکت های تعاونی عمران و توسعه موفق در کشور اظهار داشت: شرکت های عمران و توسعه شهرستان های استان فارس نیز میتوانند مانند شرکتهای موفق،به سمت ایفای نقش در عمران و آبادانی شهرستان های استان فارس گام بردارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز