خبرگزاری کار ایران

ازفردا، اول آذرماه ؛

فعالیت تمامی مدارس استان مرکزی حضوری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۶۰۵

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: فعالیت تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم استان مرکزی از ابتدای آذرماه سال جاری به صورت حضوری برگزار می شود و دانش‌آموزان باید در فرآیند یادگیری چهره به چهره در کلاس درس حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام حسین‌آبادی افزود: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی با تصمیم شورای مدارس، کلاس‌های 26 نفره به 2 گروه و کلاس‌های 36 نفره به 3 گروه برای حضور در مدارس تقسیم می شوند.

وی ادامه داد: دانش آموزان گروه نخست پس از حضور در مدارس آموزش را به صورت حضوری و گروه دوم در منزل به صورت برخط پی می‌گیرند و همزمان از آموزش کلاس‌های مدارس استان مرکزی بهره‌مند می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: 50 درصد دانش‌آموزان این استان از فردا (ابتدای آذرماه) یک روز در میان در مدارس حضور یافته و بقیه به صورت برخط و غیرحضوری در کلاس‌های آموزش و پرورش استان حضور می‌یابند.

حسین‌آبادی تصریح کرد: بر این اساس 140 هزار دانش‌آموز استان مرکزی از ابتدای آذرماه سال جاری بر اساس گروه‌بندی مدارس، رعایت پروتکل‌ها و فاصله اجتماعی به صورت حضوری در مدارس این استان حاضر می شوند.

وی بیان داشت: فعالیت حضوری مدارس در استان مرکزی متفاوت است و این فعالیت ها بر اساس تعداد دانش آموزان و فضای فیزیکی اماکن آموزشی و مدارس استان برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: فعالیت حضوری مدارس روستایی، دروس عملی هنرستان‌ها و آغاز فعالیت مدارس پایه دوم متوسطه نیز از پانزدهم آبان ماه جاری در این استان آغاز شده است.

حسین‌آبادی ابراز داشت: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون 90 هزار دانش آموز در استان مرکزی به صورت حضوری در کلاس های درس حاضر شده و از آموزش‌های مدارس استان بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز