خبرگزاری کار ایران

۳۰ واگن برای خط دو و سه قطار شهری مشهد خریداری شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۴۵۱

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: برای تکمیل خط دو و سه قطار شهری مشهد، ۳۰ واگن تحویل گرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، خلیل الله کاظمی  معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: با خرید و تحویل گیری  ۳۰ واگن که شامل پنج رام قطار است، نیاز خط دو قطار شهری مشهد در افق طرح برطرف خواهد شد.

او با بیان اینکه واگن‌های خریداری شده قابلیت استفاده در خط سه را نیز دارد، افزود: با توجه به اینکه جابجایی مسافر در خط دو با ظرفیت قطار‌های موجود، بدون مشکل در حال انجام است، ۳۰ واگن مذکور در فاز اول خط سه از میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا (ع) که در اولویت بهره برداری قرار دارد، به کار گرفته خواهد شد.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد به اتمام عملیات اجرایی زیرگذر تقاطع غیر همسطح خلیج فارس اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به مشکلات تردد در این مسیر تصمیم گرفته شده است تا زیرگذر پروژه که طی دو روز آینده آماده بهره برداری خواهد بود، بدون برگزاری مراسم برای استفاده در اختیار شهروندان قرارداده شود.

کاظمی بیان کرد: عملیات اجرایی میدان و دو دوربرگردان پروژه خلیج فارس نیز به سرعت در حال انجام است وطی دو ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز