خبرگزاری کار ایران

فرهاد مجیدی در شیراز عنوان کرد؛

هفته به هفته بهتر می شویم/ انتقاد از وضعیت نامطلوب ورزشگاه حافظیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۶۴۶

سر مربی تیم استقلال در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر به آمادگی نرسیدن تیم استقلال بعد از گذشت چند هفته از آغاز لیگ برتر با بیان اینکه هفته به هفته شرایط بهتری خواهیم داشت، گفت: به آمادگی نرسیدن 100 درصدی تیم استقلال در هفته های نخست لیگ برتر امری طبیعی است و اضافه شدن نفرات جدیدی به تیم استقلال چند هفته ای طول خواهد کشید که به هماهنگی کامل بین نفرات خواهیم رسید.

به گزارش ایلنا فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پیش از بازی با فجر شهید سپاسی افزود:تیم استقلال شرایط خوبی دارد و بازیکنانم برای بازی فردا آمادگی کامل دارند. خوشبختانه بازیکن مصدوم و محروم نداریم، تیم فجر تیم بسیار خوب، جوان و دونده ای است و فکر می کنم بازی سختی رو در پیشرو داریم. امیدوارم با یک بازی خوب دل هواداران که هم در جلوی فرودگاه و هم در جلوی هتل به استقبال ما آمدند، شاد کنیم.

مجیدی بر لزوم توجه ویژه مسئولان استان فارس به تیم فجر که بعد 8 سال به لیگ برتر بازگشته تاکید کرد.

مجیدی همچنین از وضعیت بد و کیفیت نا مطلوب چمن ورزشگاه حافظیه انتقاد کرد و افزود: فیلم بازی های تیم فجرسپاسی را آنالیز کرده ایم و این تیم را به یک تیم بسیار منسجم می بینم اما شرایط کیفیت زمین چمن اصلا مناسب نبود و شایسته است که مسئولان برای حل این مشکل فکری اساسی بکند.

وی گفت: تیم ما در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و فردا نیز به دنبال یک کسب هر سه امتیاز بازی خواهیم بود. 

مجیدی همچنین نسبت به بازگشت به شهر شیراز ابراز خوشنودی کرد و تیم فجر شهید سپاسی را یک تیم جوان و دونده خواند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز