خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت البرز همزمان با سامانه کشوری، مختل شد/ حمله سایبری شایعه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۷۶۱

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز از اختلال سراسری و خارج شدن چندین جایگاه پمپ بنزین در استان خبر داد و گفت که تیم کمیته بحران در حال برطرف کردن مشکل است.

فهیمه‌السادات قلندرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با اختلال فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح استان البرز که از قبل از ظهر روز سه شنبه ۴ آبان ایجاد شد، اظهار کرد: مشکل سامانه ای سراسری در کشور ایجاد شده که منجربه به اختلال فعالیت جایگاهای سوخت و پمپ بنزین های استان البرز نیز شده است.

این مسئول ادامه داد: به محض ایجاد مشکل در این ارتباط کمیته بحران در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز تشکیل شد و اکیپ های امدادی اعزام شده اند و به ترتیب مشکل برطرف می شود.

وی با عنوان اینکه تلاش می کنیم تا حدود ساعت ۱۷ امروز سه شنبه همگی جایگاههای سوخت، وارد مدار باشند، اضافه کرد: تا کنون از مجموع جایگاه‌های پمپ بنزین، ۳ مورد توسط همکاران اعزامی وارد مدار شدند و بقیه جایگاهها به ترتیب وارد مدار اصلی می شود.

قلندرزاده تصریح کرد: حدود ۴ تا ۵ جایگاه در مدار قرار دارد و مشکلی برایشان بوجود نیامده است مانند جایگاه مرکزی در گوهردشت کرج، مارلیک و حسن آباد که در مدار بودند و مشکلی نداشتند و تا کنون جایگاه عظیمیه و نور با برطرف شدن مشکل وارد مدار شدند و جایگاه ۱۱۰ اتوبان و هشتگرد و مابقی در حال برگشت به مدار هستند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر امکان حمله سایبری، این موضوع را شایعه عنوان کرد و افزود: مشکل مربوط به سامانه کشوری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز