خبرگزاری کار ایران

طی ۶ ماهه نخست سال جاری انجام شد؛

حمل بیش از 4میلیون تن کالا از استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۸۱۲

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز گفت: طی 6 ماه نخست سال جاری بیش از 4 میلیون تن کالا طی 317 هزار سفر کامیون از استان البرز جابه جا شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، سید اسماعیل امیرزاده با اشاره به تردد وسایل نقلیه حمل کالا از استان البرز اظهار داشت: طی 6 ماهه سال جاری 4 میلیون و 764 هزار و 748 تن کالا طی 371 هزار و 467 سفر کامیونی از مبدا استان البرز به سراسر کشور حمل شده است.

وی تعداد شرکت های حمل ونقل کالای استان را 83 شرکت اعلام کرد و افزود: بیشترین مقاصد کالاهای استان به ترتیب به استان های تهران، گیلان و هرمزگان بوده و عمده بارهای شامل مصالح ساختمانی، محصولات کشاورزی و مواد معدنی است.

وی در خصوص میزان جابجایی مسافر از استان، نیز گفت: طی این مدت با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی 548 هزار و 223 مسافر طی 61 هزار و 321 سفر به مقاصد مختلف جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 30 درصد افزایش داشته است.

امیرزاده بیشترین مقاصد مسافران استان البرز  را به کرمانشاه و مازندران ذکر کرد و افزود: 28 شرکت حمل ونقل مسافر در استان فعال هستند و کار جابجایی مسافران را انجام می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز