خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان:

تجلیل اداره کل ورزش و جوانان قزوین از مدافعان سلامت تداوم خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۳۳۹

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین لطفی با تاکید بر تجلیل ازکادر درمان گفت: طی سال جاری در دو مرحله 23 زوج مدافع سلامت تجلیل شدند و این روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی لطفی در مراسم تجلیل از 10 زوج کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت استان که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات نمایشگاه بین الملل برگزارز شد، گفت: مدافعان سلامت از ابتدای شیوع کرونا تا کنون برای تامین سلامت افراد جامعه، فداکارانه سلامت و جان خود را به خطر انداختند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در ادامه با اشاره به ایثارهای صورت گرفته در این روزها عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگانی بودند که افتخار آفرینی کردند؛ در حال حاضر نیز در نبرد با کرونا، مدافعال سلامت ایثارگری می‌کنند که  با وجود قرار گرفتن در تحریم حماسه آفرینی کردند.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی با دشمنی مهلک که ویروسی نامرئی بود در نبرد بودیم که در آن تعدادی از کادر درمان نیز به شهادت رسیده و ماندگار شدند.

این مسئول بیان کرد:  باید توجه داشت که تجلیل از مدافعان سلامت یک وظیفه اخلاقی است و این اقدام ضمن تقویت انگیزه کادر درمان، نشر روحیه ایثار را در جامعه به همراه خواهد داشت.

لطفی با تاکید بر تجلیل ازکادر درمان گفت: طی سال جاری در دو مرحله 23 زوج مدافع سلامت تجلیل شدند و این روند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز