خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای مبارزه با موادمخدر استان قزوین:

ارتقای دانش در پیشگیری از اعتیاد نقش اساسی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۸۱۰

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: باتوجه به صدماتی که اعتیاد بر جامعه وارد می‌کند لازم است اقدامات پیشگیرانه داشته باشیم که ارتقای سطح دانش و مهارت‌های زندگی و همچنین داشتن برنامه‌های فرهنگی و توانمندسازی افراد از جمله این موارد هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی رحمانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز گفت: می‌توان گفت کم توجهی مسئولان، خانواده‌ها و جامعه در شکل گیری اعتیاد نقشدارد و از این رو  مبارزه با آن به عزم  و مسئولیت پذیری همگانی نیاز دارد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین ادامه داد: لازم است در راستای کاهش ابتلای جوانان و همچنین درمان و حمایت اجتماعی از مبتلایان اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و سایر دستگاه‌های ذی ربط اقدامات موثری صورت گیرد.

وی عنوان کرد: باتوجه به صدماتی که اعتیاد بر جامعه وارد می‌کند لازم است اقدامات پیشگیرانه داشته باشیم که ارتقای سطح دانش و مهارت‌های زندگی و همچنین داشتن برنامه‌های فرهنگی و توانمندسازی افراد از جمله این موارد هستند.

این مسئول بیان کرد: می‌توان از ظرفیت خیران برای راه اندازی یک مرکز درمانی در محمدیه کمک گرفت، همچنین حضور مستمر پلیس در سطح پارک‌هاو سایر فضاهای شهرستان و جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها نیز دارای اهمیت است.

رحمانی در ادامه گفت: نظارت بر عطاری‌ها و بازدید از واحدهای تولیدی مواد شیمیایی پیش ساز در شهر صنعتی نیز از دیگر اقداماتی است که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز