خبرگزاری کار ایران

رئوفی خبر داد:

اراک میزبان مسابقات قهرمانی کاتای دانشجویان علمی کاربردی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۱۶۳

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان مرکزی گفت: شهر اراک میزبان هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور دانشجویان علمی کاربردی در رشته ورزشی «کاتا» در سال جاری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی رئوفی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ های صورت گرفته در ستاد مرکزی این دانشگاه، با توجه به ظرفیت‌های استان مرکزی و تجربه و توانمندی لازم، میزبانی برگزاری رقابت‌های قهرمانی کاتا دانشجویی به استان مرکزی سپرده شده است و به صورت تیمی و انفرادی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا که برخی از فعالیت‌ها به صورت مجازی انجام می‌شود، این رقابت ها نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می شود همزمان با دهه فجر برگزار شود. بر این اساس علاقه مندان به این رشته با گرفتن فیلم از حرکات ورزشی و ارسال آن به دبیرخانه که در اراک مستقر است در این رقابت ها شرکت می‌کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان مرکزی اظهار داشت: اطلاعات تکمیلی، آیین نامه برگزاری مسابقات کاتا در سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی با آدرس mk.uast.ac.ir قرار می‌گیرد. همچنین علاقه‌مندان به این مسابقات می‌توانند با عضویت در کانال‌های اطلاع رسانی دانشگاه از آخرین برنامه‌ها و فعالیت‌های دانشگاه مطلع شوند.

رئوفی تصریح کرد: این دانشگاه در سالهای ۹۴ و ۹۵ میزبان مسابقات ورزشی رشته فوتسال و سال ۹۷ میزبان مسابقات ورزشی رشته والیبال بوده و امسال نیز میزبانی یک رشته رزمی را در رقابت‌های کشوری دانشجویان علمی و کاربردی بر عهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز